21.6.10

Utan dina andetag

I dag fikk jeg vite resultatet på min siste eksamen og det gikk ikke helt som jeg hadde håpet. Det gikk ikke dårlig, men når man har en relativt god følelse på forhånd er det alltid kjedelig når det går dårligere enn man hadde trodd. Jeg ble rett og slett litt deppis. Derfor endte jeg opp med å småshoppe litt i byen, kjøpte blant annet en veske som jeg ble veldig fornøyd med. Har lett i evigheter en veske som er stor nok til å både romme en drikkeflaske, lommebok, mobil og som har skulderstropp. Jeg ble storfornøyd med vesken jeg fant, den oppfylte ikke bare alle kriteriene mine, men den var også var på salg til hundre kroner! Sånt blir materialistiske meg glad av. En annen ting som hjelper når man er i litt små dårlig humør, er å høre på god musikk. I dag falt valget på Kent, de har fine melodier og ikke mist tekster (det er heller ikke noe minus at de synger på svensk!). Har blitt litt opphengt i svensk siden jeg så "bröllopet" på lørdag. Hehe.

To favorittsanger (som går på repeat på spotify i kveld):

Kent - Hjärta

Som det strålar från ditt hjärta
Som en motorväg av ljus
Genom hålet i mitt hjärta
Kommer räddningen till slut
Genom hålet i mitt hjärta

 

Kent - Utan dine andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar