12.6.10

sommertid

Ferien begynte med en kickstart i Oslo, knallhelg med knallvær og knalljenter. Så bar det hjem til Drammen og maling av panelvegger. Engang mellom maling og hundelufting av verdens beste, forsvant finværet og en kaktus inntok halsen min. Etter å ha ramlet over gamle Lion King sanger på Spotify, bestemte jeg og kjæresten oss for å se den gamle klassikeren. Jeg sovnet (as usual) etter Mofasas død mens kjæresten så hele. Han hadde visstnok ikke sett filmen siden han var seks. I dag har jeg vært på jobbintervju og neste uke skal jeg på prøvejobbing. Det blir spennende! Arbeidsmengden på jobben er perfekt for meg, så krysser det jeg har for at prøvejobbingen går bra og jeg får jobben. 


Verdens beste bastard :)

Apropos hunder: Så HISTORIENS tristeste hundefilm her om dagen, "Hachiko: A Dog's Story". Helt grusom. Alle som har eller har hatt hund og som ønsker å gråte et par liter, bør se denne filmen. Er rart med det, etter at vi fikk hund for et år siden har jeg blitt sinnssykt lettrørt når det kommer til alt som har med hunder å gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar