13.6.10

still kaktus

Bilde lånt fra denne siden
Kaktussituasjonen i halsen har spredd seg til det ene øret. Au, au, au. Passer rimelig dårlig at jeg skal prøvejobbe for en sentralborddamestilling, når telefonøret er halvdøvt og stemmen nesten er borte. Må jo le av det hele, men håper ikke at prøvejobbingen blir i morgen, men tirsdag eller onsdag! Har blitt tvunget i to paracet av min kjære mor, så nå sitter jeg (okey that was a lie...) jeg mener ligger og venter på at effekten skal tre inn. Tar så og si aldri smertestillende piller, av den enkle grunn at jeg er skeptisk til å ta medisiner generelt og fordi jeg tenker at dersom jeg blir skikkelig syk vil jeg at dopet skal funke umiddelbart. Hehe:p Får vel prøve å finne en film eller noe å se mens jeg ligger her. Ellers har jeg to bøker liggende, men det frister mest å coope foran pcskjermen om jeg skal være ærlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar