16.6.10

Lazy hazy days

Den seigliva forkjølelsen nekter å slippe taket. I natt våknet jeg med hosteanfall klokka fire, i likhet med de tre siste dagene. Kjæresten er generelt sur om dagen og ble ikke blidere av at jeg holdt han våken med hosting i går natt også. For å redde meg og mine omgivelser fra mer smerte, har jeg kjøpt *trommevirvel*... hostesaft! Kan ikke huske å ha tatt hostesaft på år og dag. Til min store overraskelse får man nå kjøpt hostesaft i pilleform. Fancy. 

Dagen i dag har jeg, foruten av å ha vært på hostesafttokt, vært på stranda! Kjempedeilig å bare ligge å skravle og ha fri. Tok med meg speilrefleksus og hadde store planer om å få tatt noen fine sommerbilder, men han ble liggende i sekken. Typisk at det skjer når man planlegger å ta bilder.

Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar