19.6.10

I boks!

Lenge har jeg gått rundt og trodd at jeg ikke ville få noen sommerjobb i år. Søkte masse jobber i hele vår, men det har vært heller laber respons. Jeg hadde nesten gitt opp da jeg i forrige uke snublet over en annonse hvor det ble søkt etter en ferievikar til en sentralbordjobb. Det ble til at jeg slang inn en søknad på jobben, og for å gjøre en lang historie kort: Jobben ble min i dag! Det er så deilig å vite at man ikke behøver å bekymre seg så mye over penger lenger. Føler at jeg endelig kan slappe av og nyte ferien med god samvittighet nå.

Det eneste minuset med jobben er at jeg jobber helt alene. Det er riktignok mange ansatte i firmaet jeg skal være sentralborddame i, men ingen av dem oppholder seg rundt sentralbordet eller har noe særlig greie på hva jobben min går ut på.Tror nok at det kan bli litt utfordrende i begynnelsen. Hun jeg skal være vikar for har sagt jeg kan ringe henne dersom det er noe jeg plundrer med, men vil nødig plage henne for den minste lille ting i ferien hennes. Så vi får se hvordan det går. Var på prøvejobbing/opplæring på tirsdag og neste fredag skal jeg prøve meg på egenhånd! Er uhyre spent på å se hvor mye jeg husker av det jeg lærte. Får håpe det er nok til å utføre jobben skikkelig i hvertfall ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar