15.6.10

New shoes

Da mamma hadde storopprydning i kjeller'n her om dagen, "glemte" hun å spørre meg om jeg hadde jeg noe jeg ville beholde før alt havnet på søppelfyllinga. Det resulterte i at jeg oppdaget at hun hadde kastet både mine elskede sandaler fra H&M og mine lilla crocs. Krise! Derfor lovte hun meg replacement for sandalene (rett skal være rett). I dag fant jeg et herlig par, nok en gang på H&M. I love them. 


Var i grunn ikke sååå ille at de andre forsvant når man kan få seg et par nye, men jeg har en stygg mistanke om at flere sko har gått med i dragsuget. Typisk mamma å kaste ting hun mener har gjort sin nytte dvs er litt slitte, men som jeg elsker. Husker med skrekk og gru da hun kastet mine gigantiske buffalo skatesko a long time ago, de var jeg så glad i. I ettertid ser jeg at de kanskje ikke var like anvendelige som jeg trodde. De ble blant annet brukt masse til skjørt og kjoler, noe jeg ikke i min villeste fantasi ville funnet på å gjøre i dag. Hehe. 

1 kommentar:

  1. SV: Haha! Så klart kan du spørre om det. ;) 1495,- koster den. Ikke akkurat et røverkjøp, men ikke så grusomt ille heller. Ganske passelig rett og slett! :)

    SvarSlett