20.6.10

LOL

LOL #1: Lillesøster regnet ut at jeg så 10 timer svenskebryllup på tv i går, og jeg som ikke hadde tenkt til å se en gang! Det ble litt sånn at når jeg hadde sett vielsen så måtte jeg se kortesjen, når jeg hadde sett kortesjen så måtte jeg se middagen, når jeg hadde sett middagen så måtte jeg se kakeskjæringen, når jeg hadde sett kakeskjæringen så måtte jeg se valsen... og plutselig hadde jeg sett alt. Hehe. Men det var et nydelig bryllup så det var verdt å bruke dagen på:)

LOL#2: Innimellom all bryllupsseeingen ble jeg med kjæresten på drive through Mc Donalds. Han hadde jobbet og var suuulten og bestilte derfor stor big mac meny, men endte opp med to store menyer. Altså fire hamburgere! Og jaggumeg klarte han ikke å spise tre av dem. Jeg og søstern nøyde oss med deilig mc'ern is. Er det noe jeg syns mc'd kan, så er det is og milkshake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar