26.5.10

FREEDOM

Oppgaven er levert! Plutselig løsna det for meg. Det tok to INTENSE lange dager foran skjermen. Så stjerner og elefanter den siste natta, men jeg kom i mål, tilogmed en dag før fristen. Vilt deilig! Har helt fri nå, men det har ikke helt gått opp for meg enda. Skal jobbe i morgen også blir det en liten feiring av overstått på fredag. Søndag flytter jeg tilbake til Østlandet! Så har litt å henge fingrene i fram til da. Skal blir morro å se hvor mange ting jeg har klart å samle opp på mine tre år her i Bergen. Vi hadde med tilhenger når jeg flytta hit og noe sier meg vi kommer til å trenge tilhenger til flyttelasset tilbake også. Heldigvis har jeg ikke så mye møbler lenger og jeg har vært flink og gitt endel klær til uff.

I kveld har jeg slappet av med tilbudscola fra ICA og sett denne fantastiske filmen: Nick and Norah's Infinite Playlist En kjempesøt kjærlighetsfilm med masse fine sanger og søte Michael Cera. Anbefales!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar