23.5.10

FACTS OF LIFE

Livet mitt dreier seg frem til onsdag om oppgaveskriving så bear with me. I går fikk jeg en telefon fra en litt bekyrmet mamma som lurte på hvordan det gikk med skrivingen, den gikk noe ala dette:
Mamma: Har du fått skrevet noe i dag da?
Meg: Nja.. Står helt fast. Vurderer å bytte oppgave.
Mamma: Hvor lenge er det til du må levere da?
Meg: Onsdag.
Mamma: Åja, da skjønner jeg, er jo typisk deg å ikke komme i gang før du har virkelig har press på deg.
Meg: Javel? (litt snurt over bemerkningen fra mor)
Mamma: Ja, du får aldri bestemt deg før det gjelder, du jobber nok best under press.

Etter telefonsamtalen med min kjære mor tok jeg en runde med meg selv og oppgavevalget mitt. Endte med at jeg byttet oppgave. Så nå har jeg ganske dårlig tid, men jeg har kommet godt i gang! Hurra for det. Tror jammenmeg det stemmer det mamma sier, jeg jobber nok best under litt press. Hjelper ikke med juksepress (å innbille seg selv at man har kortere frist enn det man i virkeligheten har) for deep down vet man så godt når den ordentlige innleveringsfristen er. 

2 kommentarer:

  1. SV: Så vidt jeg skjønte ut fra den siden så funker det på flere måter, men den jeg skjønte mest av var at bloggen vil dukke opp som et såkalt "pop-under" vindu hos andre folk når de er innom visse sider eller noe sånt, altså et pop-up vindu bare et det dukker opp under/bak det vinduet de har oppe og vil laste der. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke helt har skjønt det selv, og ikke satt jeg meg så veldig nøye inn i det heller, men what the heck liksom. :p Skal man være forsøkskanin så skal man! Det er i alle fall ikke kunstige treff/kunstige IP-adresser, for siden vil vises på dataene til andre folk. Ja, såvidt jeg skjønte, da. :)

    SvarSlett
  2. Jeg jobber også best under press! hehe, nå håper jeg bare at jeg kan føle meg litt presset snart, for jeg baaare soser. Og jeg har ett tonn å lese!

    Lykke til med skrivingen, høres bra ut at du er godt i gang!

    SvarSlett