16.5.10

VERDENS BESTE

Det er en regnfull dag i Bergen og stemningen levner ingen tvil om at det er søndag. Me and my roomie har prøvd å lage "verdens beste" for første gang. Et spennende prosjekt som tester våre "husmorskills".Så langt er jeg rimelig fornøyd, syns vi klarte bakingen overraskende bra. Kaka står nå til avkjøling før den skal deles og vi skal stuffe den med deilig vaniljekrem. Den ligner på verdens beste -noe jeg tar som et godt tegn! Planen er å ha den i morgen, men tipper det blir litt prøvesmaking i dag :)

Har min kjære på besøk for siste gang før jeg flytter tilbake til østlandet igjen. Men han er meget busy med bacheloroppgaveskriving, så jeg prøver å la han være i fred. Derfor ligger jeg og surrer på pcen. Deilig å ha litt ordentlig fri før det braker løs med hjemmeeksamen til uka.

Kan også meddele at jeg har fått fullstendig dilla på denne sangen! Den skal visst kunne lastes ned gratis på coca-cola.no men jeg fikk det ikke til. Heldigvis klarte kjæresten å fikse det for meg (etter litt om og men) så nå blir den nytt inventar på løpelista. Herlig sang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar