20.5.10

HODEPINE OG STRESSLEGG

Dagen startet med hodepine og stresslegg. Hadde en veldig urolig søvn i natt med ville drømmer jeg ikke aner hvor kom fra. Men tror drømmene kan ha en sammenheng med at jeg var ganske stressa da jeg la meg. Hadde på forhånd bestemt meg for at jeg måtte ha valgt eksamensoppgave før jeg gikk i seng -noe jeg ikke hadde. I tillegg så gruet jeg meg litt til et arrangement jeg skulle være med på å arrangere i dag. Derfor kom heller ikke helt som den store overraskelsen at jeg har hatt det jeg liker å kalle "stresslegg" i hele dag. Kort sagt er stresslegg noe jeg får når jeg stresser mye, det gjør vondt i den ene leggen på nøyaktig det samme stedet hver gang. I begynnelsen trodde jeg at jeg hadde vondt på grunn av trening, men jeg har lagt merke til at leggvondten som oftest kommer i perioder jeg stresser mye. Så derfor har jeg døpt fenomenet stresslegg. 

Nå har jeg imidlertid valgt oppgave og blitt ferdig med mine arrangementplikter, så håper og tror at morgendagen blir bra. Bye bye stresslegg&hodepine! :)

2 kommentarer:

  1. Stresslegg faktisk! Merkelig! ;)

    Håper du er godt i gang med skrivingen nå! Uff, merker på stresset og hodepinen om dagen jeg også..

    SvarSlett
  2. Ja, er noe sære greier ;) Hehe. Kommet i gang nå heldigvis! Er det samme stresset hver eksamensperiode, men jeg trøster meg med at det kanskje må litt stress til for at ferien skal bli ekstra deilig :)

    SvarSlett