1.2.10

TOGMUSIKK


bilde: http://mac1.no/
Noe jeg syns er fryktelig rart er at uansett hvor nøye man er når man velger ut sanger til ipoden, er det alltid visse sanger man aldri hører på. Omtrent 250 sanger har jeg på min (2 gb) ipod til vanlig, av disse hører jeg på ca 50. Resten bare ligger der. Gode gamle klassikere som jeg "bare må ha med" blir hørt på en skjelden gang. Hvis vi da tenker oss at 50 sanger kan klassifiseres som klassikere, står jeg igjen med 150 sanger jeg aldri hører på. Hvorfor blir det sånn? Det kan være stor forskjell å høre på sanger på radio og ipod. Noen låter egner seg rett og slett best for avspilling fra en radio på full guffe, ikke fra ipoden. Så kanskje det er her problemtet mitt ligger? 

Jeje. Nå skal jeg slette alle sangene fra ipoden så jeg har noe ny musikk å høre på på toget fra Bergen til Drammen på onsdag. Får håpe jeg klarer å legge inn noen bra låter og ikke går i fella med klassikerne once again ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar