30.1.10

SATURDAY NIGHT

Lørdagskveld er ikke alltid lik byen, i det minste ikke i mitt tilfelle. Me and my roommates skal kose oss med potetgull og browine leftovers fra i går. Yum! Har vært en utrolig deilig lørdag. Begynte med en joggetur etter frokost og deretter en liten bytur. Bare for å kikke selvfølgelig da jeg sparer til Dublin :) Men fikk kjøpt sokker og en hotpants på tilbud, sier ikke nei til 70 prosent avslag. Spesielt ikke når jeg har kanskje 5 sokkepar jeg liker å bruke i sokkeskuffen. Er kjempe sær på sokker. HATER når de blir for stramme rundt beina, noe som fører til at jeg foretrekker halvsokker også på vinteren. Vel, når man begynner å legge ut om sokkevanene sine er det kanskje på tide å innse at man ikke alltid har så mye interessant å komme med. Tror jeg heller joiner jentene i stua. Dere får ha en fin lørdag :)

bilde: www.norskdesign.no

Slenger med et bilde av verdens beste sjokolade, Soho. Hadde gitt ganske så mye for å ha den å kose meg med i kveld. Fader ta Nidar som sluttet å produsere den, den var jo genialt god...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar