14.1.10

PÅ AN IGJEN

Så satt jeg i Bergen igjen, nytt semester, nytt fag, nye muligheter. Eller noe i den duren. Er über stolt over at jeg har lest pensum i dag. Har tenkt litt over hvordan jeg er som student og har kommet fram til at jeg i alle fall ikke kvalifiserer som superstudent. Ikke er jeg superengasjert, ikke er jeg superflink og ikke er jeg supermye på byen. Hehe. Men jeg liker studentlivet som for meg innebærer: akkurat litt for lite penger, masse frihet, late dager, trening, kosekvelder og byturer (når lysten melder seg!) =)

Sitter å ergrer meg over vond arm etter svinevaksinen som jeg tok i går. Var så happy da jeg tok vaksinen, kjente INGENTING. Men så ble det litt verre da jeg måtte sitte å vente i 30 min på skumle bivirkninger. Hjernen min klarte ikke å fokusere på andre ting enn å kjenne etter om jeg fikk noen av de ekle bivirkningene. Noe som medførte klamme hender og svimmelhet. Heldigvis var det nok bare psyken min som svikta litt, for da jeg var ute i frisk luft ble alt bra igjen. Får noia av stemningen i "venterom".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar