27.1.10

B*I*C*Y*C*L*E

I dag har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før, nemlig prøvd meg på: SPINNING. Har jo vært så dum og skaffet meg treningskort på treningssenter, så vil ha valuta for pengene. Egentlig er det ganske idiotisk av meg for jeg vet at jeg IKKE liker å trene inne. Saken er bare den at jeg lot meg friste av at treningssenter medlemskapet også gir tilgang til svømmebassenget! Den lille ungen i meg vil bade i basseng, tror ikke jeg har gjort det på typ 5 år (ser man bort fra et mini basseng i Italia i år). Anyway, spinning var morro det, men fytti så varmt og klamt det blir. Svetta sikkert flere bøtter på 45 min.

bilde: weheartit.com

Jeg foretrekker å sykle ute, men spinning er er greit alternativ dersom det regner. Noe det hender at skjer her i Bergen ;)

1 kommentar:

  1. SV: Jeg kan liksom ikke si meg så mye annet enn enig, altså. :) Og det skal forsåvidt nevnes at jeg -vanligvis- løper utendørs, som regel rundt om i Oslomarka, men at det er liiiitt for kaldt og litt for glatt og isete for min smak nå. :p

    SvarSlett