18.2.10

OM OPPGAVESKRIVING

Hele videregående hadde jeg et problem, omtrent alle norskstiler ble skrevet dagen før de skulle leveres. Gjerne da også gjennom at jeg satt opp altfor lenge på natta og skrev. Grunnen til dette var ikke at jeg ikke prøvde å skrive de før, for det gjorde jeg. Jeg må være i skrivehumør for at det skal bli bra. Hjelper ikke hvor mye jeg sitter og grubler hvis ikke skrivehumøret er der. Nå har jeg snart studert på universitetet i 3 år, likevel sliter jeg med mye av det samme som på vgs. Jeg får ikke til å skrive når jeg ikke er i skrivehumør. Dette kan være et problem sånn som nå, hvor jeg har hatt en uke uten godt skrivehumør (oppgaveskrivehumør vel og merke). Første utkast til oppgaven jeg skriver nå må leveres innen søndag. Det er er vel ikke noe annet å gjøre enn å ta seg sammen, men det er jo ikke så lett det heller.Særlig ikke når oppgaven må skrives på pc og på pcen har jeg tilgang til til internett.

LATER ALIGATOR.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar