27.2.10

DAGEN DERPÅ

En dag går så utrolig fort når du jobber bevisst med å unngå det du egentlig skulle ha gjort.

Sitat fra Tommy og Tigern som beskriver dagen i dag on the spot. Har massevis av ting jeg må gjøre men ingenting blir gjort. Var på avskjedsfest i går og det ble litt sent, derfor henger kroppen litt etter i dag. Det ble "servert" helt sykt gode muffins på festen, beste jeg har smakt. Noen påstod det var toro, men det tror jeg ikke noe på. Uansett. Da jeg skulle gå hjem fikk jeg det for meg at jeg måtte ha med meg en muffin hjem. Så jeg snek meg unna de andre til der hvor jeg visste det var "gjemt" en boks med muffins, forsikret meg om at ingen så meg, så slapp jeg en muffin i kåpelomma. Skjønner ikke helt hva jeg tenkte på. Da jeg kom hjem var muffinen et vrak og uspiselig. Bittert. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar