2.2.10

RUN BABY RUN

bilde: www.weheartit.com

Dublinturen nærmer seg med stormskritt. Bare en liten skoledag og en lang togtur hjem, så blir det ferie. Det blir utrolig godt å se kjæresten igjen, er ikke alltid bare bare å ha langdistanseforhold nei. Fikk også en telefon fra en av mine beste venninder som jobber som flyvertinne i Norwegian, hun skal fly oss hjem igjen! Så nå blir jo selve hjemreisen morsom også. Hjelper dessuten på flyskrekken å ha med en person som kan litt. Det skal bli gøy å se henne demonstrere "the saftey instructions" (kom ikke på hva man kaller det på norsk, helt komplett hjerneteppe!) :) Har jo aldri vært passasjer mens hun har jobbet.

I dag deltok jeg på et gate o-løp. Merka at formen var litt middels, men var morro å løpe løp igjen. Trenger kanskje ikke nevne at jeg var så sliten på innspurten at jeg ikke orket å løpe forbi en 60-70 år gammel mann. Han var til mitt forsvar ganske så sprek da. Hehe.

Peace out & good night!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar