21.2.10

KROKODILLEDRØMMER


 
 bilde: http://art.scene.lt/process.php/page.workinfo;work.68433;order.;count.3;user.3403;search.;

I natt drømte jeg at jeg drepte en diger krokodille, bare at jeg ikke gjorde det likevel. Skulle slepe med meg byttet mitt (altså den drepte krokodillen) da jeg innså at den levde. Selvfølgelig måtte jeg da kvitte meg med den og derfor gjorde jeg det eneste fornuftige: Jeg slapp den løs på en badestrand! På badestranden var det en haug barnefamilier, men heldigvis for meg kunne jeg bare lukke porten til stranden så var i alle fall jeg trygg fra krokodillen. Men samvittigheten min tok meg da jeg så et lite barn nærme seg krokodillen fordi det trodde den var et badedyr. Da åpnet jeg porten og prøvde så godt jeg kunne å drepe krokodillen på nytt ved å slå den i hodet. Det funka dårlig. Det hele endte med at jeg fikk skremt krokodillen såpass at den svømte sin vei. Noen som kan tyde drømmen for meg? Hehe.

Den siste uka har jeg drømt helt vanvittig mye. Både mareritt og "vanlige" drømmer, lurer på hva det kan komme av. Muligens stress kanskje?

1 kommentar:

  1. SV: Neeeei...! Stakkars PCen din! :O Herregud. Jeg hadde sikkert svimet av i ren og skjær panikk om noe sånt skjedde med min. :p Men så bra at du fikk reddet harddisken hvertfall! Den er tross alt viktigst. ;) Og ja, jeg får nok ny adapter på garantien. :) Tenker jeg tar turen til Eplehuset i morgen og får dem til å sjekke den ut.

    SvarSlett