17.2.10

RELAX, TAKE IT EASY

bilde: weheartit.com

Har satt på relax-spillelisten på spotify med bare godsanger. Nå er det avslapping og smoothiedrikking på gang. Kom nettopp hjem fra spa, tok hydrobad og nakke/rygg massasje. Hydrobad var ganske ok, 20 minutter i et badekar som "masserer" alle kroppsdelene. Den begynte med beina og jobbet seg opp, men beina var absolutt best! Klarte ikke helt å slappe av, jeg blir nemlig fryktelig rastløs når jeg bader. Vanligvis når jeg tar et bad ligger jeg i maks 5 minutter etter krana har stoppet å renne. Søsteren min kan ligge i timesvis, det klarer ikke jeg for alt i verden. Etter badet var det ordentlig massasje. Det var veldig deilig. De brukte masse oljer og sånn. Om jeg skal klage på noe var det at det ikke kom musikk før på slutten, men det var sikkert meningen. Hehe. Når massasjen var over satt jeg 20 min i avslappingsrommet og drakk te. Det var da jeg for første gang kjente meg virkelig avslappet. Kunne sikkert sittet der i en time, hadde det ikke vært for at jeg ble sykt tissatrengt! :P Alt i alt en veldig positiv opplevelse, særlig følelsen etterpå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar