10.3.10

WAKE ME UP

bilde: weheartit.com
Hadde verste starten på dagen i dag. Har fått ny mobil og siden jeg har hatt ferie har det ikke vært noen grunn til å teste den nye vekkeklokka før i dag. Jeg skrudde den på før jeg la meg og tenkte at det skulle bli artig å høre hvordan den nye vekkeklokkelyden var. Det ble det ikke! Jeg ble vekt av noe som minnet om en sinnsvak brannalarm. Ikke snakk om å starte vekkingen på lavt volum og bygge seg oppover. Her snakker vi rett på maks volum og en utenkelig grusom pipelyd. Bråvåkning kan man kalle det. Tror nok vekkeklokka må ha vært beregnet for tunghørte.

2 kommentarer:

  1. SV: Bra det ikke bare er meg som er sånn, da. ;) Alltid greit å være fler! Så fint at du liker hårfargen min, forresten. Men vet du...? Jeg får ALLTID spørsmål fra folk om jeg farger håret, og det gjør jeg faktisk ikke. Fargen min er 100% naturlig, og til og med frisører pleier å spørre om det er farget. Hehe. Litt morsomt, egentlig!

    SvarSlett
  2. Det er min store glede å besøke nettstedet ditt og å nyte utmerket innlegg her. Jeg liker det veldig mye.
    Boligalarm uten binding

    SvarSlett