22.3.10

BRING ME TO LIFE

Jeg er inne i en periode hvor nesten ingenting gleder meg. Jeg klarer ikke fokusere på det som er bra, bare det som er dårlig. Mange ganger tar jeg meg selv i å tenke at jeg burde gjøre noe, for jeg vet jeg må. Man blir ikke lykkelig å ha en negativ innstilling til ting. Jeg er ikke en negativ person av natur, men jeg tror for mange valg i feil retning har gjort at jeg har rotet meg bort, gått meg vill. Nå begynner jeg endelig å komme på riktig spor studiemessig, men jeg vil ha mer. Jeg vil være rundt de jeg liker og bryr meg om i tillegg. Kall meg gjerne stornøyd, men jeg vil ha i både pose og sekk. Skulle ønske jeg kunne flytte alle mine venner til Bergen eller flytte studiet mitt til Oslo. Da hadde alt blitt så mye mer allright. 

1 kommentar:

  1. SV: Herlighet så snill du er! Blir nesten litt flau når folk sier sånne fine ting, jeg. Men selvsagt blir jeg jo kjempeglad for at du liker det jeg skriver! Absolutt. :) Og som sagt er du ikke den eneste som har blitt overrasket over at fargen min er ekte. ;) Jeg får spørsmål om det av alt fra frisører til make-up artister til moren til kjæresten min til og med! Og alle som en blir like overrasket over at den er ekte. :p

    SvarSlett