2.3.10

I DONT WANNA SLEEP TONIGHT

Jo det vil jeg, men klarte søren meg å sovne foran tven i stad. Ble litt for mye middag så ble bare liggende foran tven og plutselig hadde jeg sovet meg gjennom omtrent hele gilmore girls episoden. Hva skjer? Jeg skulle jo skrive oppgave og pakke. Damn. Drar hjem til family&friends+kjæreste i morgen på en liten "vinterferie" så vil helst være så skolearbeidsfri som mulig før jeg drar. Men satan tror kanskje jeg brygger på en forkjølelse. Typisk at den måtte komme nå når jeg skal ha fri. Får stase på at det er falsk alarm og jeg bare er litt ute av det i dag :)

Ukas irritasjonsmoment: Skjønner ikke hvorfor den nye pcen min ikke kan ha vanlig hvit stor ø og æ men istedet må ha grønn og rød. Tror alltid det er de grønne bokstavene som gjelder fordi de har den sterkeste fargen, men neida det er de røde. Så jeg skriver himla mange ø og æ feil. Og nei jeg har tydeligvis ikke touchskrivingen inne, selv om jeg har trodd det. Er litt som å se engelsk film med norsk tekst. Når teksten er der må jeg lese den på tross av at jeg kan engelsk. If you know what i mean... 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar