4.3.10

HOME SWEET HOME

Er hjemme i min hjemby på vinterferie. Mamma har kunnet fortelle meg at på mandag så familien på premieren på kjendisutgaven av 71'Nord. Pappa legger da ut i det lange og det breie om hvor godt Lillan Müller holder seg. Han fastslår at hun er en av få kjendiser som i hvertfall ikke har fikset på noe. Han rekker knapt å si det før Müller faller av surfebrettet sitt og lander på rett på silikonbrystene sine. Neida pappa, Lillan Müller har ikke fikset på noe hun...

Ellers har hunden vår spist to fisherman's friend pakker siden jeg kom i går. Den første glapp ut av joggebukselomma mi og da kan jeg love dere at støvsugern kom fort til unnsetning. Den andre pakka er jeg ikke helt sikker på at han har tatt, men siden jeg ikke finner den noe sted er sjansene relativt store for at doggy er skyldig once again.

"Den skyldige"

Har blitt GENI i to av tre spilte omganger med kjæresten. Vi skulle egentlig kjøpe Trivial Pursuit, men da det kosta 700 kr (på salg!) ble det til at vi gikk for billigversjonen GENI istedet. Visste ikke at det var så sabla dyrt for spill. Er dyrere enn playstation spill jo. Hva skjer med det?

Har også fått testet ut skiføret her og må si det var supert! 

Having a good time. Ferie er digg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar