28.7.10

Den sommer'n den sommer'n

Ahh den sommern. At the moment er det faktisk SOL ute, nesten utrolig, men jeg ligger som et digert slakt på senga. Sykler de tjuefem minuttene til og fra jobb på mammas beist av en sykkel, og det tar på! Særlig fordi sykkelen har tre gir og det letteste giret føles som gir 15 på en vanlig sykkel. Kjøpte meg egen fancypancy terrengsykkel som det var meningen at jeg skulle bruke til jobb, MEN den ble selvfølgelig stjålet FØRSTE dagen jeg brukte den til jobb. Eller det vil si, sykkeltyven tok ikke hele sykkelen bare stanga til styret, dempere, bremser og hjulet foran. Får heldigvis ny sykkel snart , venter bare på forsikringspenga, når de kommer settes mammas oh so pratiske bysykkel i garasjen for en stund. Ellers prøver jeg og kjæresten å finne ut hvor vi kan dra på ferie, er ikke helt lett når man bare kan være borte fire dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar