29.8.10

Plutselig var det høst

August er snart over og det kjenner man på lufta. Plutselig må man ha på seg jakke når man går ute, å gå uten blir for kaldt, til og med for de aller mest varmblodige som meg.

Photo: www.beautyineverything.com

Jeg lengter allerede etter sommer. Høsten er koselig den, for all del, men sommeren er hakket bedre. Vi jentene har snakket om å dra en tur til varmere strøk i midten av september. Selv om lommeboka ikke har helt lyst til å dra på tur, merker jeg at kroppen har veldig lyst. I går var to uker med faddermorro på UiO over, og jeg har blitt kjent med mange bra folk som jeg håper å kunne holde kontakten med framover. Mandag starter hverdagen på ordentlig, det skal på en måte bli litt bra å komme inn i litt rutiner igjen. Særlig gleder jeg meg til å begynne å trene igjen, sommerferien har vært en anelse for lang treningsmessig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar