11.4.10

CLEANING OUT MY CLOSET

PHOTO: http://xoxowildchild.tumblr.com/page/2
Det føles utrolig deilig å kunne konstatere at nå er alle vinterklær pakket vekk for en god stund. Dynejakka er stappet i en boks under senga og forhåpentligvis trenger jeg ikke se den før neste desember. Har vært flink og ryddet i de andre klærne mine også, så to poser med klær går til uff. Alle vårtingene henger fint på hengere og jeg gleder meg til å ta på meg lyse deilige plagg igjen. Bort med ull og svarte gensere! Gleder meg til det blir enda varmere og shortsen kan bli brukt uten stømpis. Etter å ha omorganisert klesskapet innser jeg at jeg egentlig har utrolig lite sommertøy. Det kan ha en sammenheng med at hele fjordårets sommer ble tilbragt innendørs på et varehus og det derfor ikke var store behovet for sommerklær. Men jeg har lært av mine feil (tror jeg) så i år skal det bli andre boller. Håper bare jeg får meg en sommerjobb, noe inntekt må man jo ha for å finansiere sommerkosen :)

1 kommentar:

  1. SV: Hehehe, det er på vei! ;) Jeg er bare litt lat og treg akkurat nå, siden jeg er småsyk og sånt. :p Men det kjem!

    SvarSlett